
Dubbelklik onderaan rechts in het systeemvak op het groene IT Icoontje.
Tip: soms kan het zijn dat je eerst nog op het pijltje naar boven dient te klikken,
aan de buitenzijde van het systeemvak


Nu opent jullie EXPo venster.
Van hieruit kan u doorklikken op ‘Nieuw Ticket’.
Dubbelklik op één van onderstaande categorieën.
(Zou je de verkeerde aanduiden, geen probleem. We kunnen altijd intern de selectie aanpassen, zou uw ticket beter onder een andere categorie passen.)

Extra info:
1: deze kan in veel gevallen gekozen worden; bij bijna elke soort uitdaging, tenzij specifieker hieronder omschreven.
2: een aanvraag kan gaan over nieuwe infrastructuur, onderhoud van bestaande, vraag om iets vanop afstand of fysiek na te kijken, etc. Er dient iets te gebeuren, zonder dat er op zich iets misgaat dus.
3: alles omtrent facturatievragen
4: alle vragen waarvan zeker is dat onze salesdienst zich dient te buigen
5: als er iets of iemand ergens dient geïnstalleerd of toegevoegd te worden
6: verwijderen van data, apps of mogelijkheden
7: veranderen of terughalen van logininformatie
8: bij de lichtste twijfel of er iets onveilig is, qua rechten, virussen e.d.
9: Alles omtrent terug halen van data of vorige momentopnames
Issue Description: geef zo nauwgezet als mogelijk mee wat de uitdaging precies is.
Klik op 'Log Ticket'.
Vanaf hier is het aan ons :-)
Optioneel: klik op 'Attach File' om een extra bijlage toe te voegen.
Optioneel: klik op 'Take Screenshot' om een screenshot toe te voegen. Dit kan zeer hulpvol zijn voor ons om de uitdaging verder te begrijpen.
