Uw aanspreekpunt

Uw one-stop aanspreekpunt - onze ServiceDesk

Onze servicedesk overstijgt de rol van een pure helpdesk. Zo zijn we niet alleen bereikbaar voor ‘hulp’ in noodgevallen, ook gewone vragen naar ‘service’ zijn meer dan welkom. Onze servicedesk is bereikbaar tijdens jouw openingsuren, zo eenvoudig is het. Ook daarbuiten nemen we in de meeste gevallen onze telefoon op, maar daarvoor kunnen we geen spijkerharde garanties geven.
Hoge Cliënt Retention Rate
Vertrouwen is efficiëntie en gemoedsrust
Flexibele workflows, altijd beschikbaar
Uitgebreide strategische meetings op wens
Geavanceerde audits en rapportage
Gepersonaliseerde Customer Portal
Meedenken over uw core-business
Onberispelijke SLA's 

Raadsman

We zitten samen met jou aan tafel wanneer je onderhandelt met ontwikkelaars van gespecialiseerde software. 

Duurzaam

We halen het maximale uit het IT-potentieel dat je momenteel al hebt aangekocht. Vele KMO’s hebben al tal van zaken in huis, maar benutten onvoldoende het bestaande middelen.

Proactief

Elkaar leren kennen, persoonlijk, maar ook de waarden, missie en visie van jouw onderneming, maakt dat we proactief kunnen voorstellen, wat jouw volgende digitale sprong best zou zijn. 
"Eagle IT heeft ons fantastisch geholpen met de levering van hulpgoederen voor Oekraïne in goede banen te leiden."
Liliane B.
Oekraïne Project Edegem

Nog steeds niet overtuigd?

Neem een kijkje naar onze andere diensten!

Klik hier

Algemene Info

Prestaties

Laat een review achter
99
%
Cases Solved
Door ons team
7600~ jaarlijks
Help jij ons naar de 100%?
Solliciteer nu!

Contact

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram